Google-arvostelut
Me Projektorit-Lamput.fi -yrityksessä uskomme avoimuuteen ja rehellisyyteen. Siksi keräämme asiakasarviot Google Business -profiilipalvelun avulla. Pyydämme asiakkaitamme, jotka ovat tehneet tilauksen, jättämään arvostelun ja jakamaan kokemuksensa. Emme tarkista tai suodata arvosteluja, koska haluamme antaa rehellisen kuvan tuotteistamme ja palveluistamme. Palautteesi on meille tärkeää, ja käytämme sitä parantaaksemme jatkuvasti palveluitamme.
417 arvostelua
2 vuotta
rating: 5 / 5
Erittäin nopea palvelu. Ihmettelin toimitusaikaa, koska he sijaitsivat Tšekissä ja minä Dublinissa, mutta tilasin sunnuntai-iltana ja sain osan käteeni tiistaiaamuna, joten olin erittäin tyytyväinen. (käännös)
Super quick service. I wondered about time to deliver as they were based in Czech and I was in Dublin but I ordered Sunday night and had the part in hand on Tuesday morning so I was very pleased. (alkuperäinen)
Super quick service. I wondered about time to deliver as they were based in Czech and I was in Dublin but I ordered Sunday night and had the part in hand on Tuesday morning so I was very pleased. (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
2 vuotta
rating: 4 / 5
Tilaus tehtiin maanantai-iltana, ja se toimitettiin seuraavana keskiviikkona. Hyvä viestintä (tilausvahvistus, lähetysilmoitus ja seuranta). Kaikki hyvin. Mutta toimitusvirhe... Lopulta ongelma ratkaistiin jonkin ajan kuluttua.
Tilasin LMP-H200:n ja sain LMP-H202:n. 2 yhteensopimatonta lamppua.
Paketin mukana tulleessa lähetysluettelossa lukee LMP-H202. Tilaukseni koski LMP-H200:a, joten jälleenmyyjä muutti viitteen.
Asiasta tehtiin valitus. Tarkistuksen jälkeen minulle sanottiin, että minun oli lähetettävä paketti uudelleen. Että se tarkistettaisiin, kun se olisi vastaanotettu, ja että sen jälkeen ryhdyttäisiin toimenpiteisiin... Sähköpostiosoitteeni tarkistetaan, ja minulle sanotaan, että 5 minuutin kuluessa saan sähköpostin, jossa selitetään palautusmenettely.
Kysyin tilatun tuotteen toimituksesta. Minulle kerrottiin, että tuote on ensin palautettava ja tarkistettava.
Huomautin, että lähetysluettelossa ei viitattu tilattuun tuotteeseen vaan toimitettuun tuotteeseen ja että viittauksen muutos oli siis kauppiaan sisäinen. Minulle kerrottiin, että tuote on ensin palautettava myyjälle ja sen on oltava myyjän vastaanottama.
Tilasin LMP-H200:n, koska käytän sitä. En halua olla riippuvainen jälleenmyyjän hypoteettisesta hyvästä tahdosta, kun juuri hän aiheuttaa ongelman. Siksi ilmoitin, että haluaisin mieluummin saada korvauksen tilauksestani, kun olen palauttanut saamani tuotteen. Henkilö, jonka kanssa puhuin, kertoi minulle, että saamassani viestissä oli ruutu, jonka voi rastittaa tätä varten.
PÄIVITYS 7. lokakuuta
Seuraavana päivänä minulle soitettiin.
Henkilö, jonka kanssa olin puhunut edellisenä päivänä, kysyy minulta, olenko saanut luvattua sähköpostia. Vahvistin, että olin saanut. Sitten hän kysyi, onko minulla toinen sähköpostiosoite. Annoin hänelle gmail-osoitteen, jota myös käytän. Sitten sain kirjeen, jossa selitettiin palautusmenettelyä.
On aika yllättävää, että kun tilaa .fr-sivustolta, joutuu palauttamaan paketin Tšekkiin, vaikka se on tullut Saksasta...
Huomautan, että en ymmärrä, miksi minun pitäisi maksaa postikulut, koska virhe ei tullut minulta. Minua kehotettiin merkitsemään palautusasiakirjaan asianmukaiset merkinnät, ja minulle vakuutettiin, että saisin korvauksen. Minulle kerrottiin, että koska palautus on suurempi kuin alun perin maksettu summa, minun on toimitettava pankkitietolomake.
PÄIVITYS 8. lokakuuta
Lamppu palautettiin kahdessa laatikossaan ja pakattiin sitten uudelleen suurempaan laatikkoon, jossa oli paljon kuplasuojaa. Palautusasiakirja täytetty pyydetyllä tavalla ja laitettu tähän laatikkoon. Koska laatikkoa palautuspyyntöä varten ei ollut, täytin lomakkeen. Kuten lomakkeessa määrättiin, vakuutin paketin, kun se lähetettiin. Paketti postitettiin puoliltapäivin.
Maanantaina 11. päivä myyjään otettiin useita kertoja yhteyttä. Lähetin paketin seurantanumeron, valokuvan alkuperäisestä lampusta VP:ltä, etiketin, jossa oli VP:n viite, ja kopion laskusta lampun palauttamisesta.
Keskiviikkona 13. päivänä tarkistin paketin seurantanumeron. Siinä luki: Pakettinne on kärsinyt vaaratilanteesta. Palvelumme käsittelevät sitä parhaillaan.
Sijainti: Saksa.
Torstaina tapaus oli edelleen merkitty, mutta sijaintipaikkana oli Puola.
Perjantaina 15. päivä tapahtumaa ei enää merkitty, mutta sen sijainti oli Tšekin tasavallassa, joka oli määränpäämaa.
Sähköposti, jossa vahvistetaan paketin vastaanotto.
Maanantai 18. lokakuuta.
Myyjän puhelinsoitto, jossa myyjä kysyi, olinko saanut palautukset. Tarkistin: minulle oli todellakin korvattu lamppu ja sen palautuskulut viime torstain arvopäivänä.
Kaikki oli siis hetken kuluttua taas kunnossa.
Kiitos Lampes-Projecteur.fr:lle siitä, että se noudattaa sitoumuksiaan myyjänä. (käännös)
Commande faite dans la nuit du lundi, livrée le mercredi suivant. Bonne communication (confirmation de commande, avis d'expédition avec tracking). C'est bien. Mais erreur de livraison... Finalement, souci résolu au bout d'un certain temps. Je commande un LMP-H200 et je reçois un LMP-H202. 2 lampes incompatibles. Le bon de livraison accompagnant le colis indique LMP-H202. Ma commande porte bien sur un LMP-H200. C’est donc chez le marchand que la référence a été modifiée. Une réclamation est ouverte. Après des vérifications, il m'est indiqué que je dois procéder à la réexpédition du colis. Qu'il sera vérifié une fois reçu et qu'alors on agira... Mon adresse de messagerie est vérifiée, puis il m'est indiqué que je vais recevoir dans les 5 minutes un courriel expliquant la procédure de retour. Je demande ce qu'il en est de la fourniture du produit commandé. Il m'est répondu qu'il faut d'abord que le produit reçu soit retourné et vérifié. Je précise que le bon de livraison ne fait pas référence au produit commandé mais au produit livré et que donc le changement de référence a été fait en interne chez le marchand. Il m'est encore répondu qu'il faut d'abord que le produit soit retourné et réceptionné chez le vendeur. Si j'ai commandé ce LMP-H200, c'est quand-même parce-que j'en ai l'usage. Je ne désire pas dépendre de l'hypothétique bon vouloir d’un marchand alors que c’est lui qui est à l’origine du souci. J'indique donc que je préfère être remboursé de ma commande après retour du produit réceptionné. La personne me répond que dans le message que je vais recevoir il y a une case à cocher pour cela. MISE A JOUR du 7 octobre Le lendemain, je reçois un appel téléphonique. Mon interlocuteur de la veille me demande si je n'ai pas reçu le courriel promis. Je confirme. Il me demande alors si je n'aurais pas une autre adresse électronique. Je lui communique une adresse gmail que j'utilise aussi. Je reçois alors le courrier expliquant les modalités de retour. Il est assez surprenant, en commandant sur un site en ".fr", de devoir procéder à un retour en République Tchèque alors que le colis reçu provenait d'Allemagne... Je fais remarquer que je ne vois pas pourquoi je devrais payer les frais de port puisque l'erreur ne vient pas de moi. On me dit d'annoter le document de retour en conséquence et on m'assure que je serai remboursé. Il m'est précisé que, comme le remboursement sera supérieur à la somme payée initialement, je devrai fournir un RIB. MISE A JOUR du 8 octobre Lampe remise dans ses 2 cartons. puis remballée dans un carton plus grand avec beaucoup de protections "bulle". Document de retour rempli comme demandé mis dans ce carton. Comme il n'y avait pas de case pour demander le remboursement, j'ai complété le formulaire. Conformément à ce qui est stipulé sur ce formulaire, j'ai assuré le colis lors de l'envoi. Colis posté à midi. Lundi 11, plusieurs contacts ont eu lieu avec le vendeur. J'ai transmis le n° de suivi du colis, la photo de la lampe originale du VP, l'étiquette portant la référence du VP et la copie de la facture du renvoi de la lampe. Mercredi 13, j'ai consulté le suivi du colis. Il était indiqué : Votre colis subit un incident. Il est en cours de traitement par nos services. Localisation : Allemagne. Jeudi, l'incident était encore noté mais avec une localisation en Pologne. Le vendredi 15, plus d'incident noté et localisation en République Tchèque, pays de destination. Courriel de confirmation de réception du colis. Lundi 18 octobre. Appel téléphonique du vendeur qui me demande si j'ai bien reçu les remboursements. Je vérifie : J'ai bien été remboursé de la lampe et des frais de retour en date de valeur de jeudi dernier. Donc tout est rentré dans l'ordre, au bout d'un certain temps. Merci à Lampes-Projecteur.fr d'avoir respecté ses engagements de vendeur. (alkuperäinen)
Commande faite dans la nuit du lundi, livrée le mercredi suivant. Bonne communication (confirmation de commande, avis d'expédition avec tracking). C'est bien. Mais erreur de livraison... Finalement, souci résolu au bout d'un certain temps. Je commande un LMP-H200 et je reçois un LMP-H202. 2 lampes incompatibles. Le bon de livraison accompagnant le colis indique LMP-H202. Ma commande porte bien sur un LMP-H200. C’est donc chez le marchand que la référence a été modifiée. Une réclamation est ouverte. Après des vérifications, il m'est indiqué que je dois procéder à la réexpédition du colis. Qu'il sera vérifié une fois reçu et qu'alors on agira... Mon adresse de messagerie est vérifiée, puis il m'est indiqué que je vais recevoir dans les 5 minutes un courriel expliquant la procédure de retour. Je demande ce qu'il en est de la fourniture du produit commandé. Il m'est répondu qu'il faut d'abord que le produit reçu soit retourné et vérifié. Je précise que le bon de livraison ne fait pas référence au produit commandé mais au produit livré et que donc le changement de référence a été fait en interne chez le marchand. Il m'est encore répondu qu'il faut d'abord que le produit soit retourné et réceptionné chez le vendeur. Si j'ai commandé ce LMP-H200, c'est quand-même parce-que j'en ai l'usage. Je ne désire pas dépendre de l'hypothétique bon vouloir d’un marchand alors que c’est lui qui est à l’origine du souci. J'indique donc que je préfère être remboursé de ma commande après retour du produit réceptionné. La personne me répond que dans le message que je vais recevoir il y a une case à cocher pour cela. MISE A JOUR du 7 octobre Le lendemain, je reçois un appel téléphonique. Mon interlocuteur de la veille me demande si je n'ai pas reçu le courriel promis. Je confirme. Il me demande alors si je n'aurais pas une autre adresse électronique. Je lui communique une adresse gmail que j'utilise aussi. Je reçois alors le courrier expliquant les modalités de retour. Il est assez surprenant, en commandant sur un site en ".fr", de devoir procéder à un retour en République Tchèque alors que le colis reçu provenait d'Allemagne... Je fais remarquer que je ne vois pas pourquoi je devrais payer les frais de port puisque l'erreur ne vient pas de moi. On me dit d'annoter le document de retour en conséquence et on m'assure que je serai remboursé. Il m'est précisé que, comme le remboursement sera supérieur à la somme payée initialement, je devrai fournir un RIB. MISE A JOUR du 8 octobre Lampe remise dans ses 2 cartons. puis remballée dans un carton plus grand avec beaucoup de protections "bulle". Document de retour rempli comme demandé mis dans ce carton. Comme il n'y avait pas de case pour demander le remboursement, j'ai complété le formulaire. Conformément à ce qui est stipulé sur ce formulaire, j'ai assuré le colis lors de l'envoi. Colis posté à midi. Lundi 11, plusieurs contacts ont eu lieu avec le vendeur. J'ai transmis le n° de suivi du colis, la photo de la lampe originale du VP, l'étiquette portant la référence du VP et la copie de la facture du renvoi de la lampe. Mercredi 13, j'ai consulté le suivi du colis. Il était indiqué : Votre colis subit un incident. Il est en cours de traitement par nos services. Localisation : Allemagne. Jeudi, l'incident était encore noté mais avec une localisation en Pologne. Le vendredi 15, plus d'incident noté et localisation en République Tchèque, pays de destination. Courriel de confirmation de réception du colis. Lundi 18 octobre. Appel téléphonique du vendeur qui me demande si j'ai bien reçu les remboursements. Je vérifie : J'ai bien été remboursé de la lampe et des frais de retour en date de valeur de jeudi dernier. Donc tout est rentré dans l'ordre, au bout d'un certain temps. Merci à Lampes-Projecteur.fr d'avoir respecté ses engagements de vendeur. (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
Amanda oli erittäin avulias lajittelu minun lamppu minulle paras hinta, joka toimitettiin nopeasti ja tehokkaasti käyttää uudelleen seuraavan lampun kiitos (käännös)
Amanda was extremely helpful sorting out my lamp for me for the best price which was delivered fast and efficiently will use again for next lamp thanks (alkuperäinen)
Amanda was extremely helpful sorting out my lamp for me for the best price which was delivered fast and efficiently will use again for next lamp thanks (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
2 vuotta
rating: 4 / 5
2 vuotta
rating: 5 / 5
2 vuotta
rating: 5 / 5
2 vuotta
rating: 5 / 5
Erinomainen myymälä ja erityisesti palvelu, tukihenkilö auttoi minua paljon, kun en voinut selvittää, miksi en voinut maksaa - etsimme yhdessä ja yritimme selvittää, mikä oli ongelma - kävi ilmi, että minulla oli hyvin alhainen raja verkkokorttimaksuille, ja tukihenkilö ei ollut laiska ja käytti aikaansa löytääkseen ohjeet suoraan pankkiini, miten voin muuttaa sitä itse verkkopankissani, ja kaikki toimi. Tätä minä kutsun "asiakaspalveluksi". (käännös)
An excellent store and especially service, the support person helped me a lot when I could not figure out why I could not pay - we searched together and tried to find out what was the problem - it turned out that I had a very low limit for online card payments and the support person was not lazy and spent his time to find instructions directly to my bank how I can change it myself in my online banking and everything worked out. This is what I call a “procustomer service”. (alkuperäinen)
An excellent store and especially service, the support person helped me a lot when I could not figure out why I could not pay - we searched together and tried to find out what was the problem - it turned out that I had a very low limit for online card payments and the support person was not lazy and spent his time to find instructions directly to my bank how I can change it myself in my online banking and everything worked out. This is what I call a “procustomer service”. (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
Erittäin tyytyväinen palveluun (käännös)
Muy contento con el servicio (alkuperäinen)
Muy contento con el servicio (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
2 vuotta
rating: 5 / 5
Täydellistä! Kiitos (käännös)
Parfait !! Merci (alkuperäinen)
Parfait !! Merci (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
Sain ensin lampun, jossa oli vika, mutta se vaihdettiin nopeasti, ja nyt se toimii täydellisesti! Myynnin jälkeinen palvelu on täydellinen (käännös)
J'ai d'abord reçu une ampoule avec un défaut, elle a vite été remplacé et fonctionne parfaitement ! Le SAV est parfait (alkuperäinen)
J'ai d'abord reçu une ampoule avec un défaut, elle a vite été remplacé et fonctionne parfaitement ! Le SAV est parfait (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
2 vuotta
rating: 5 / 5
Tilasin lampun viime viikolla, mutta valitettavasti huomasin, että projektorini oli viallinen, joten otin yhteyttä Web Retailiin ja pyysin hyvitystä. Olin positiivisesti yllättynyt siitä helppoudesta, jolla he ottivat minuun yhteyttä, sekä palautuksen ja myöhemmän korvauksen helppoudesta. Tämän kokemuksen perusteella suosittelen tätä liikettä ja ostan täältä uudelleen aina, kun tarvitsen projektorilampun. (käännös)
Pedi uma lâmpada, na semana passada mais infelizmente descobri que meu projector estava com defeito, contactei Web Retail para solicitar a devolução. Me surpreendeu positivamente a facilidade com que me atenderam e a facilidade de devolução e posteriormente o reembolso. Baseando-me neste experiencia recomendo essa loja e voltarei a comprar aqui sempre que me falte uma lâmpada de projector. (alkuperäinen)
Pedi uma lâmpada, na semana passada mais infelizmente descobri que meu projector estava com defeito, contactei Web Retail para solicitar a devolução. Me surpreendeu positivamente a facilidade com que me atenderam e a facilidade de devolução e posteriormente o reembolso. Baseando-me neste experiencia recomendo essa loja e voltarei a comprar aqui sempre que me falte uma lâmpada de projector. (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
Osta heiltä, jos sinulla on ongelma he auttavat sinua. (käännös)
Buy from them if you have problem they will help you (alkuperäinen)
Buy from them if you have problem they will help you (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
super tukea muodossa asiakaspalvelun suuri BRAVO (käännös)
super support form the customer service a big BRAVO (alkuperäinen)
super support form the customer service a big BRAVO (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
ERIKOISTOIMINTA, SUURI VALIKOIMA, helppo hakutoiminto projektorimallin mukaan, laaja valikoima erilaisia lampputyyppejä - monia vaihtoehtoja - alkuperäiset ja geneeriset lamput - he tarjoavat koko lamppuyksikön kotelon kanssa tai polttimon sellaisenaan. (käännös)
SPECIALISTS, HUGE SELECTION, easy search function by projector model with a large offer of different lamps types – many choices – original and generic lamps – they offer the entire lamp unit with the housing or the bulb by itself (alkuperäinen)
SPECIALISTS, HUGE SELECTION, easy search function by projector model with a large offer of different lamps types – many choices – original and generic lamps – they offer the entire lamp unit with the housing or the bulb by itself (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
Ammattitaitoinen ja ystävällinen kaupankäynti, suuri valikoima tavaroita yksityiskohtaisella kuvauksella ja ohjeilla, suosittelen. (käännös)
Profesionální a vstřícné jednání, velký sortiment zboží s podrobným popisem a instrukcemi, doporučuji (alkuperäinen)
Profesionální a vstřícné jednání, velký sortiment zboží s podrobným popisem a instrukcemi, doporučuji (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 5 / 5
Aina hyvä kokemus, voin vain suositella (käännös)
Always good experience, I can only recommend (alkuperäinen)
Always good experience, I can only recommend (alkuperäinen)
2 vuotta
rating: 1 / 5
ÄLÄ OSTA NÄILTÄ IHMISILTÄ
Ostin alkuperäisen projektorin polttimon heiltä heidän Yhdistyneen kuningaskunnan verkkosivuston Projector-Parts.co.uk kautta polttimo saapui vaurioituneena, siinä on rikkoutunut lasin pala sen sisällä eikä se toimisi, minua neuvottiin ostamaan toinen ja kun he saavat polttimon takaisin, he hyvittävät, hyvin polttimo maksoi minulle 170 puntaa.
Palauttaminen maksoi minulle 35 puntaa, ja sitten vielä 47 puntaa arvonlisäveroa tullista! Ja sitten tämä kaveri palautti minulle vain osan! Se maksoi minulle lopulta 150 puntaa! Rikkinäisestä polttimosta ja hauskinta on, että he veloittivat minulta palautusmaksun........ rikkinäisestä polttimosta!
ÄLKÄÄ OSTAKO, ELLETTE ASU SAMASSA MAASSA KUIN HE, MUUTEN JOUDUTTE PULAAN, JOS TUOTE VAURIOITUU KULJETUKSEN AIKANA, MIKÄ TAPAHTUU MELKO USEIN, JA SIKSI HE ANTAVAT VAIN OSITTAISEN HYVITYKSEN! (käännös)
DO NOT PURCHASE FROM THESE PEOPLE I purchased am original Projector bulb from them via their UK website Projector-Parts.co.uk the bulb arrived damaged it has a broken piece of glass inside it and would not work, i was advised to buy another and once they receive the bulb back the will refund, well the bulb cost me £170 It cost me £35 to return the item, then a further £47 vat customs! And then these guy only part refunded me! it ended up costing me £150! For a broken bulb the funniest part is they charged me a restocking fee........of a broken bulb! DO NOT PURCHASE UNLESS YOU LIVE IN THE SAME COUNTRY AS THEM OTHERWISE YOU WILL BE WELL OUT OF POCKET IF THE ITEM GETS DAMAGED IN TRANSIT WHICH WOULD HAPPEN QUITE OFTEN HENCE WHY THEY ONLY GIVE PART REFUND! (alkuperäinen)
DO NOT PURCHASE FROM THESE PEOPLE I purchased am original Projector bulb from them via their UK website Projector-Parts.co.uk the bulb arrived damaged it has a broken piece of glass inside it and would not work, i was advised to buy another and once they receive the bulb back the will refund, well the bulb cost me £170 It cost me £35 to return the item, then a further £47 vat customs! And then these guy only part refunded me! it ended up costing me £150! For a broken bulb the funniest part is they charged me a restocking fee........of a broken bulb! DO NOT PURCHASE UNLESS YOU LIVE IN THE SAME COUNTRY AS THEM OTHERWISE YOU WILL BE WELL OUT OF POCKET IF THE ITEM GETS DAMAGED IN TRANSIT WHICH WOULD HAPPEN QUITE OFTEN HENCE WHY THEY ONLY GIVE PART REFUND! (alkuperäinen)
3 vuotta
rating: 5 / 5
Lampun osto ja sitä seurannut palautus (sain selville, että projektorini ongelma ei ollut lampussa) sujui ongelmitta, lamppu otettiin takaisin ja rahat hyvitettiin tilille. (käännös)
Nákup lampy i následné vrácení (zjistil jsem, že problém s mým projektorem není v lampě) proběhlo bez problémů, lampu převzali zpět a peníze přišli na účet (alkuperäinen)
Nákup lampy i následné vrácení (zjistil jsem, že problém s mým projektorem není v lampě) proběhlo bez problémů, lampu převzali zpět a peníze přišli na účet (alkuperäinen)
5 vuotta
rating: 5 / 5
Suuri proctor lamput, jotka kestävät (käännös)
Skvělé lampy do proektoru co vydrží (alkuperäinen)
Skvělé lampy do proektoru co vydrží (alkuperäinen)
5 vuotta
rating: 5 / 5
5 vuotta
rating: 5 / 5
Täydellinen yhteistyö, nopea toimitus, erittäin hyvä viestintä, erittäin suositeltava. Lähes kaikki varastossa (käännös)
Perfektni spoluprace, rychla dodavka, velmi nadstandardni komunikace, vrele doporucuji. Skoro vse skladem (alkuperäinen)
Perfektni spoluprace, rychla dodavka, velmi nadstandardni komunikace, vrele doporucuji. Skoro vse skladem (alkuperäinen)
Sivu
Asiakastuki
Autamme oikean
lampun valinnassa
Palvelemme englanniksi
Amanda Bell
asiakaspalvelu
asiakaspalvelu
09 4272 7040
(ma-pe:10-18)
Ota yhteyttä
(ma-pe:10-18)
Mikäli tiedät jo lampuista kaiken tarvittavan, tarvitsee vain enää valita se oikea
Vaihtolamppujen pikahaku
Löydä lamppusi nopeasti